Honorable Mentions and Top 3

onsdag 20 januari 2010

Uppdatering...

Jag har mailat till Scrapbruket om pappersväskan som var trasig och jag mailade i måndags. Idag kom en ny väska utan krav på att jag ska återsända den trasiga! Tror Scrapbruket blivit min nya favvo-butik!! Har ju älskat Stämpelgården förut, men tycker att de har chanserat en aning... Köper fortfarande Magnolia-stämplarna där, men de har inte så mycket annat tycker jag.... De måste komma med något nytt som gör att man får ny inspiration igen!

Har även fått paket från Scraplyckan idag. Mycket nöjd med mina stämplar!! Köpte 2 bilar (vintage-modeller...dvs gamla bilar) och några text-stämplar. Bra-att-ha-saker alltså.... Försöker hålla mitt löfte om att inte handla något mer före Karlstad-mässan... Det går så där... Men nu är det bara att bita i det sura äpplet om jag ska ha några pengar med mig dit... Vilket jag vill....

Har nästan bestämt mig för en Cuttlebug i alla fall...

Har fortfarande inga batterier i kameran... Slarvigt, jag vet... Ska fota och lägga ut! Det kommer mera....

Vi ses!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails