Honorable Mentions and Top 3

tisdag 12 januari 2010

Två paket igår och två idag!!!

Jag fick två paket igår, Mimas och Stämpelstudion. Nu har jag 3 nya fina Tildor att stämpla med och jag är sååå glad.

Idag kom det två till paket, JPHobby och Pappersvinden. Fast jag blev sur på posten. När jag hämtade paketen var de hopsurrade med sån där plast-stripe (ni vet som brukar sitta runt tidningsbuntar...) och så hade det gjort att ena paketet gått sönder... Då säger hon i kassan att jag får vända mig till den som skickat paketet. Bara det att när jag kommer ut i bilen inser jag att det är två olika avsändare på paketen så det kan inte vara de som stripat ihop dem utan det måste vara posten... Blev sååååå arg, men då inget verkade vara trasigt orkade jag inte gå in igen... Fråga är då hur jag orkade blir arg????!???? Ibland vet man inte, men det störde mig nog en del att posten ens kan få för sig att göra så med paket bara för att de ska till samma adress...

Hur som haver fick jag massor av fina blommor från pappersvinden och massor av Magnolia-papper från JP! Mycket nöjd! Fick dessutom en mycket fin Tilda som trollslända och en kruka med vårlök! Otroligt nöjd eftersom det var ett så kalasbra pris!!!! :-))

På torsdag ska jag till L och pyssla, om det funkar för henne att lämna barnen... Hoppas, hoppas! Ser mycket fram emot det. Maken ska få vara själv med barnen efter maten och över läggning, så får vi se när jag kommer hem. Har varit själv ikväll då maken behövde åka till sina föräldrar.

Nu ska jag börja sortera min inköp; fast jag höll ju på att glömma att jag skulle uppdatera med status på Epicen.

Jag får ingen Epic Six. Tursamt nog så kan jag vara glad för det då de tydligen är RIKTIGT dåliga! De funkar ett tag och sedan spricker plattorna.... Fick tipset att vänta då Quickutz har gjort vissa förändringar och stället där jag skulle köpa den skulle få in nya i månadsskiftet jan/feb. Då skulle de även få in Cuttlebug. Efter vad jag hört om Epic så känns det som om jag borde byta till en CB... Men jag vet inte... Epic är ju så myyyyyyycket snyggare och om jag dessutom får för mig att börja göra Los någon gång (som jag faktiskt skulle vilja kunna....) så är det ju lämpligare med Epic då den tar fullstora borderdies i ett svep... Beslutsångest!!!! Har du tips/råd??? Dela gärna med dig!!!

Bifogar en bild på min pysselhörna.... Det är inte lika städat där nu efter alla inköp.... ;-(




Vi ses!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails