Honorable Mentions and Top 3

lördag 9 januari 2010

Sover i frysen...

Imorse när vi vaknade var det bistra -24 grader med det hindrade inte maken och storen från att dra iväg ut och angla på isen (för er som inte vet vad det är; det är när man sätter upp fiskedon och betar en krok som man slängen ner genom ett hål i isen och sedan sitter man och myser vid en eld tills man hör ett pang/knallskott vilket är signalen på att en fisk nappat.... kortfattat i alla fall...)

Lillen sov ute i vagnen idag, som vanligt, trots kallgraderna. Men nog känns det hemskt att lägga ut honom i vagnen när det är kallare än i frysen ute... En normal människa skulle nog inte lägga sig i frysen när det var dags att krypa till kojs... Har haft två ganska trötta och gnälliga barn på eftermiddagen. Maken är iväg och roar sig på egen hand med killgänget. Själv ska jag kombinera Robinsson med pysselmani.

Nu är den förövrigt beställd och helst hade jag velat att de skulle sms:at över den för jag vill ha den nu, nu, nu, NUUUUU!!! Jag prata så klart om en Epic Six. Jag bara hoppas att det fortfarande finns kvar ett ex åt mig så de inte är slutsålda igen!! Har även beställt ett ton med cardstock, för jag tycker aldrig att jag har något... Sen åkte det med en nestability spellbinder (scalloped oval) och ett alfabet också. Jag hittade ju så klart lite annat också... Så det blev dyrt...

Jag hoppas få orderbekräftelsen på måndag.... *oooouuuiiii* jag längtar!!!

Men nu är det pyssel som gäller...! Återkommer med alster så klart!

Vi ses!!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails