Honorable Mentions and Top 3

tisdag 5 januari 2010

Scrapgalen!!!

Har fått paket nu två dagar i rad! Överlycklig är jag!

Först har jag fått en massa julstämplar och andra från bla Inkido och Reprint. Sen har jag fått lite alfabet som jag köpt på Tradera. Sen kom det paket från Scrapgalen idag, massor med papper från Maja Design och Inkido. Testade även två papper från några andra tillverkare som jag glömt namnet på men det var inget att ha... Tur att det var REA!

Jag håller helt med min vän L; det är inte hälsosamt med mellandagsrea.... Tyvärr är jag ju inte så less på att göra julkort så jag inte kan köpa saker ämnade för nästa års pyssel (eller detta årets blir det ju....)

Just nu är det lugnt på pysselfronten. Ska göra klart kortet till sonen och så ska jag göra ett kombinerat bröllopsdags/allahjärtansdagskort till maken. Jag har inte direkt tid nu heller... Jag har fått tips på att köpa en bok och notera alla färger på tex distresser, promarker, stämpeldynor mm som jag har för att tex undvika dubbelköp, så det håller jag på med nu.

Vi ses!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails