Honorable Mentions and Top 3

lördag 23 januari 2010

Pysselkväll!!!

Ikväll är det pyssel som gäller igen. Jag tar alla tillfällen till pyssel och en lördagkväll när maken ska ut och öla är ett ypperligt tillfälle, inte sant!!! Fast det bekommer mig inte särskilt då jag pysslar trots att han är hemma... Han är så pigg på att titta på Discovery på kvällarna och det är INTE jag....

Därför har det blivit två motiv målade nu under ett par kvällar. Det ska bli en tändsticksask och ett krya-på-dig-kort till min mamma som opererades i november... Som vanligt är jag ute i god tid... ;-) Nä, helt ärligt så tänkte jag skicka det först nu för hon är fortsatt sjukskriven då det inte är bra än. (Hon har bytt knäled så det är inte superallvarligt, bara problematiskt att gå...) Dessutom HATAR hon vintern så jag tänkte göra lite vårinspirerade kort så hon får lite vårkänning och kan drömma sig bort från is och snö! Har valt motiven Tilda som trollslända till kortet och Tilda med cykel till asken. Jag fotar sedan får ni se.

Är lätt sugen på de nya Magnolia-stämplarna men enligt Stämpelgårdens blogg dröjer det antagligen 1-2 veckor innan de får klubbpaketet och Alla-hjärtans-stämplar. Bröllopskollektionen visste de ingenting om... Ska försöka hänga på låset i alla fall....

Vi ses!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails