Honorable Mentions and Top 3

söndag 3 januari 2010

Krispigt väder...

Igår var familjen B här på middag och jag fick ett SÅÅÅ fint ljus av henne. Har själv försökt mig på ett liknande projekt men hon har ju en helt annan arsenal av maskiner än vad jag har.... Hon har "smält" fast stämpelmotiv stämplat på vitt silkespapper, två hÄnglar och en text "Njut av varje ögonblick", verkligen superfint!!!



Själv har jag lyckats bli färdig med kortet till rara lilla moster J. Motivet är Tilda packar upp paket från Magnolias julkollektion, tycker hon är sååååå bedårande söt! Har färglagt med distresser och torrchalkat bakom. Fick låna en stans av L (tackitack!) som är från Martha Stewart. Pappren är från MME (det mörklila bakom) och DCWV (det spräckliga, deras Indian summer). Jag har dekorerat sparsamt med några blommor, en ros och två blad.





Vi ses!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails