Honorable Mentions and Top 3

söndag 17 januari 2010

Kalashelg!

Vilken helg!!! Vi hade kalas för storen S igår. Han har hunnit bli hela 3 år!!! Ja, eller han blir det på tisdag, men det är lättare att fira på helgen. Han fick en tramp-traktor med släpvagn av oss och den gick verkligen hem! Sen fick han ett fiskespö av farfar och det har han tom sovit med.... Vi hade bara ett litet kalas så den enda kompisen som var bjuden var T med familj. Alldelens lagomt! Idag har vi tagit det lugnt, varit en sväng till friluftsområdet och åkt skidor och pulka.

Själv hann jag med att pyssla tillsammans med L i torsdags. Tack vare att jag har målat lite motiv hemma så hann jag med både alla hjärtans-kort och en tändsticksask.




Jag har gjort ett vanligt 15*15 kort. Motivet är en hÄngel, tror det ursprungligen är ett julmotiv, men jag tyckte att det lika gärna kunde fungera som alla hjärtans-motiv. Jag har målat med distresser och på hjärtat har jag lagt lite Glossy Accent för att markera. Textstämpeln minns jag inte var jag fått ifrån (troligen Stämpelstudion alt Stämpelboden...) och det står "Du har fångat mitt hjärta". Tyckte den passade bra till motivet där hjärtat är i ccentrum. I övrigt har jag valt lite höstiga papper från Maja Design, tycker hon har sååååå fina papper! Jag har chalkat kanterna lite och i övrigt bara dekorerat med en blomma från Mulberry och några blingstenar.





Jag har använt en borderstans från Martha Stewart, superfin faktiskt, tom bättre än jag trodde. Ger mycket mönster och ger en arbetad touch... *vilka floskler... :-)* Men så är det i alla fall... ;-)

Vi ses och då får ni se tändsticksasken! Batteriet i kameran tog slut....

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails