Honorable Mentions and Top 3

torsdag 7 januari 2010

Inget paket... :-(

Saknar paket som jag beställt! Hade hoppats på att posten skulle ha kommit idag, men jag får väl sätta min tilltro till imorgon. Tänkte ha pysselkväll på lördag när maken ska ha heldag/kväll med sina kompisar. Ska barrikadera mig i pysselrummet när pojkarna har somnat! :-)

Är klar med sonens kort!!! Det kommer snart här... Har faktiskt använt en av stämplarna från senaste klubbpaketet från Magnolia. Ge er till tåls så får ni se... Kan i alla fall säga att klubbpaketet lämnade mycket att önska i övrigt! Gillade inte alls "pinup-Tildorna"! Sen tycker jag det är trist att all text var på engelska och att det tenderar att bli mer och mer så. Vill ha texter på svenska när jag gör kort....

Mitt projekt nu är egentligen två projekt. Jag har fått ett uppdrag att göra ett kort till en som fyller 60 år, men då den personen kanske läser bloggen så vill jag inte säga mer än så. Det ska inte levereras förrän i april, men det kommer här sedan! Sen håller jag på med ett kort till moster Js man som fyller år den 17;e januari... Har tagit fasta på att han gillar snö och skidåkning, så får vi se vad som blir av det...

Jag fick i alla fall positiv feedback på tändsticksasken från M W som fick den, samt L som var på samma lunch. Maken kommenterade bara vår present med att det kanske är lite billigt... så vi köpte en bukett med tulpaner också!

Vi ses!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails