Honorable Mentions and Top 3

söndag 10 januari 2010

Håller tummarna....

...för att det ska komma paket imorgon! Jag har längtat efter mina saker hela helgen! Jag har längtat så efter sakerna att jag inte kunde koncentrera mig på att pyssla igår, så jag målade bara några motiv. Hoppas också seriöst på att jag ska få en bekräftelse på min EPIC SIX!! Jag är såååå nöjd att jag äntligen kommit mig för att beställa en, men med min tur är de säkert slut... :-(

Dagen har varit en av de längsta på länge. Storen har inte precis varit den lilla ängeln han ibland kan vara utan har varit på sitt allra mest obstinata humör. Ingenting har passat! Det känns så hopplöst, men det går väl över. Imorgon är första dagen på dagis på 3 veckor så vi får väl se hur det går...

Har lagt till en ny inspirationssida... Hade mycket fint att titta på! Carros sidan är det...

Vi ses!

1 kommentar:

Petra sa...

Jag håller mina tummar och tår för dig!! =)

TAck söta du för dina goa ord inne hos mej! *glad*

Ta hand om dej!

KRAMAR Petra
http://paradises.blogg.se

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails