Honorable Mentions and Top 3

torsdag 21 januari 2010

Grå, grå, grå, grå, grå......

Det är sååååå tråkigt väder! Vill inte gå ut. Storen är hemma idag... Han vaknade inatt och kräktes några gånger. Tursamt nog har det inte blivit mer! Men han är hemma idag. Det går bra, men jag har som sagt ingen lust att gå ut och han vill mer än gärna skotta snö....

Nu har jag äntligen laddat batterierna i kameran så här kommer tändsticksasken.



Jag har använt Tilda med kvast från Magnolia. Hon är från So Spooky-kollektionen men går att använda till mycket. Hon är målad med distresser på albumblad. Tagen/banderollen kommer från senaste klubbpaketet från Magnolia. Även den är målad med distresser. Texten har jag skrivit själv, men inser att min skrivstil är kass - jag borde ha textat! Har satt två bruna blingstenar på tagen så det ser ut som om den är fastsatt med dem. I övrigt har jag inga dekorationer utan bara lite Stickles-glitter på lövet i högra hörnet, men det syns dåligt på bilden. Pappren kommer från Maja Designs höstkollektion. Det får lov att vara allt för denna gång, då jag inte kan visa det andra kortet som är klart. Mottagaren har inte fått det än.... Men jag kommer att lägga ut det snart. Kommer förhoppningsvis att lämna över kortet ikväll så sen kommer det här. Kan inte ens avslöja motivet... Det är dock INTE ett av mina vanliga....

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails