Honorable Mentions and Top 3

onsdag 13 januari 2010

Glad och besviken...

Fick paket idag igen!! Denna gång var det från Scrapbruket och jag fick flera punchar... Bland annat två från Martha Stewart som ser superfina ut! Hade även beställt en del cardstock och en "paper organizer" så man kan transportera papper utan att de knölas och blandas osv.... Tyvärr upptäckte jag att den är trasig i bakkanten... :-( Det påverkar inte funktionen men det känns inte riktigt roligt att betala fullt pris för något som inte är trasigt... Vet inte vad jag ska göra för jag har ingen lust att hålla på och returnera det och betala en massa extra porto etc... Hur skulle du gjort???

Har fortfarande Epic-ångest... Vet inte vad jag ska välja... Har du råd? Tar tacksamt emot dina erfarenheter!

Längtar tills imorgon när det är pysseldags! Ska faktiskt gå in och pyssla lite redan nu... Plocka och sortera bland pyssel-prylarna....

Må så gott!

Vi ses!

1 kommentar:

Lena sa...

MAILA eller ring dem!!
Börja med det och se hur välvilliga de är. Det skulle jag ha gjort. Du borde iaf få den billigare!
kram L

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails