Honorable Mentions and Top 3

fredag 29 januari 2010

Ett litet tag - en liten tag....

Jag hade en stund över och tog tillfället i akt att göra en tag som jag fick inspiration till av Ida. Supersmart och enkelt! Dessutom hade jag felbeställda stora tags hemma, så det var ju bra. Jag beställde små tags och så kom dessa, trodde de hade skickat fel men när jag kollade sidan mer noggrannt så såg jag att det skijde typ 0,5 cm samt 1 cm på längd/bredd mellan de små och de stora, så jag hade beställt fel och de hade skickat rätt. Detta var deras minsta tags...



Jag har färgat in tagen med distress pads, först tattered rose, sen lite vintage photo och lite weathered wood. Har stämplat runt med rosorna från senaste magnolia-klubbpaketet och så lagt till en stämpel "Ett fyrfaldigt leve för...." från inkywings. Har lagt lite stickles på rosorna. Tänkte man kunde sätta ett band i den och hänga i en blombukett om någon fyller år... Enkel och effektfullt om man inte hinner med ett "helt" kort.

Det var allt för nu.... Ska på klädparty ikväll, barnfri.... Skönt!

Vi ses!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails